Asenakaya Beşikte yatmıyor yanımızda yatıyor artık zor oluyor memeden kesicem 18 aylık kesmeyi düşünüyorum daha doğrusu ne zaman ayrı yatırdınız ve hangi yatak tercih ediyorsunuz.
Eski9 Asenakaya Dogdugundan beri besigiinde yatıyor 3 aylikken emzirmeyi bıraktı zaten sütüm olmadigindan sizin durumu bilemeyeceğim gece keserseniz belki rahatlarsıniz. 3 yaşında da oda yaptık kızıma biraz geç oldu ama yazı bekledik anca öyle olmuştu şimdi ikinci kızı 2 yasa doğru alırım ablasının yanına
laudarte Asenakaya Beşikte en fazla 5 aylıga kdr yatabıldı. Dar geliyordu artık geniş yer istiyor. 8 aylık oglum.genc odası aldık su anda bizim odada kendi yatagında bazada yatıyor allahtan yatak odamız büyük. Haziranda 1 yasına giricek o zaman ayırıcam odasını
laudarte Asenakaya memeden ise 9. Ayda kesmeyi düşünüyorum aslında. Ama biraz memeci bi cocuk. Ama yanımızda yatmaz alıstırmadım. En gec 1 yasında kesinlikle memeyi kesicem
kahvekokusuu Asenakaya 11 aylikken besiginde ayri odada yatirmaya başladım o zamana kadar da besiginde ama ayni odadaydi 19. Ayda emzirmeyi kestim artık odasında bazada yatiyor bariyer aldim aslinda besigini hic sevmedi ne zaman uyansa yanimda yatmak isterdi ama ben yatirmadim korkuyordum yataktan düşer diye
Hly92 Asenakaya Benim oğlum 22 şubatta 10 aylık olacak doğduğundan beri kendi beşiğinde yatıyor .Ahşap beşiği vardı tutunup kalkmaya başlayınca tehlikeli oldu park yatak aldık içine de yataşın yatağını çook çook rahat ettik .Nisan 22 de 1 yaşına girecek . Odasını o zaman ayırmayı düşünüyorum.Uzmanların görüşü de bu yönde
Eski9 Asenakaya Suan kızım 6 yaşında oldu ilk zamanlar tabi bir garipsedim hep kontrol ettik vs ama çok sevdi odasını yatagini zorlanmadık alisiyorsunuz zamanla sonra oh be diyorsunuz 🙈😁
Leylaa_ Asenakaya bebeklerin duygusal gelişimi ve daha sağlıklı olması 4 yaş uygundur . Ben 4 yaşın da ayıracağım odayı 2 yaşına kadar anne yanında yatmalı 2 yaşından sonra aynı oda da yatmalı 4 yasinda odasına geçmeli
Ecekeser Benim kızımda 19 aylık bende oda yapmayı düşünüyorum şuan bizimle yatıyor beşiği bizim yatağımızla birleşik ama dönsek hemen kalkıyor uykusu çok hafif ayrı odada da korkarmı diye de düşünüyorum 🤨 büyüdükçe zorlaşır mı ayırmak 🤭