Kiziveannesii Kızlar bi fabrikada işe başlıysam orada bobinler varmış ve kopan ipleri bağlıyormuşuz nasıl bir iş tecrübem yok bilen varsa yada çalışan yardımcı olur musunuz teşekkürler