Ek gıdaya başladık.ayrica her istediğinde emziriyorum .biberona alışsın şu içsin istiyorum ama biberondan su çekmeyi bilmiyor. Kasikla veriyorum heyecanlanıyor boğulcak gibi oluyor. Biberonu yenidogan yavaş akis biberonu acaba ondan mi? 6+ Almayı düşünüyorum ama bu sefer çok şu gider boğulur diyorum. Su çok önemli nasıl şu icirebilirim hanımlar?