Deletedmom_32 Kder01 Çok doyuyorsa ondan yapıyordur benim bebeğimde de oluyor ara ara hemen yan yatırıyorum
ayse_35poyraz Kder01 Biraz açılı emzirdigim zaman olmuyor mesela yorgunluktan kollarmda derman kalmıyordu ilk zamanlar 2 kere burundan geldi süt öyle korkmuştum ki artk daha düzgün pozisyonda emziriyorum