Pimpiriklianne07 Prensesimmmm1 normalde 9. Ayda asi yok ama salgın olduğu için kızamık aşısinı 9. Aya da eklemişler
Prensesimmmm1 Pimpiriklianne07 hm bize hiç birşey demedi sağlık ocağı , zaten özel hastanede takipliyiz doktorumuz da birşey demedi hangi ildesiniz merak ettim
Acemianne012 Prensesimmmm1 aksaray ilindeyim ya bilmiyorum bizim yaşadığımız yerde afkan uyruklu bi cok insan var bulaşıcı diye yapıyorlarmış
Pimpiriklianne07 Prensesimmmm1 Antalyadayim bana dr um söyledi bebeğimin süt ürünleri ve yumurta alerjisi olduğu için bu ayda yaptırma 1 yaşında hastanede yaptır riske atmayalım dedi
Daisygirll Biz de 9.ayda kızamık aşısı olduk ilk gün normaldi ama diğer bir hafta vücudunda dökülme ateş olabiliyormuş oldu da ben de sevmedim 9.ay aşısını🥴
Acemianne012 Daisygirll yaa korkuyorum bende bakalim bugun takip ediyorum huysuz baya uyanıyor surekli
tatlipatatesmom RuyasMom biz dr umuz nasil yonlendirirse o şekilde ilerliyoruz yaptır deseydi yaptırırdim 🥰
Prensesimmmm1 Pimpiriklianne07 hmm bizim alerjimiz yok ama bana doğum yaptım hastane hangi aylarda hangi asi olacak gibi çizelge verdi orda 1 yaş yazıyor 😊
Pimpiriklianne07 Prensesimmmm1 evet 1 yaşında zaten olacak 😊 dr umuz salgının geçtiğini söyledi ama yinede dikkat etmek lazım.
RuyasMom tatlipatatesmom bizim doktorumuz a sordum o da 1 yaşında olması daha iyi dedi bende 1 yaşında yaptırcam 😊