Birkucukmelisameselesi kıyafetlerini hacı şakir granül matikle yıkıyorum. Şampuan vs tenine haftada 2 gün değdiriyorum ama her gün şampuansız mutlaka yıkıyorum. Onun dışında denemediğim krem, vücut şampuanı, nemlemdirici vs kalmadı heralde, doktor verdi tabi hepsini. Gıda alerjisiyle karıştırdım hep. Hiç bir şey tam geçirmedi çok uğraşmama rağmen, taa ki büyüdü 11 aylık falan oldu kendi kendine geçti.