Bana hep 1memeni bitir sonra diğerini ver dediler, ya da her Bi emzirmede bir memeni ver dediler, cünkü en basta sulu süt sonrasında protein yağ ağırlıklı süt geliyor, bitirmeden diğerine gecme dediler, 40günlük olcaz kg alımı filan gayet iyi cok şükür