Bozzzzy ben beğenmedim. Şarkıyı eğlenmek için dinliyoruz sonuçta, oynarken ülkenin dünyanın halini mi düşüncez, zaten amaç kafa dağıtmak 🤣 gereksiz buldum. Mesela eski şarkıları ne güzeldi yazın gümbür gümbür çalardı, enerjimiz yerine gelirdi. Bunda aynı etkiyi hissedemedim