Ben uyumayınca süt üretimi az oluyorum haliyle memeler fos. Ne emiyor bu çocuk aç mı diyorum sanmıyorum. Çünkü memede kalıyor öyle. Bütün kemiklerm ağrıyor. Sabahları da bazen 07:30 da uyanırsa dua ediyorum mesela şuan 06:20 de uyandı sonra uyku diye ağlıyor deliricem . Yani bu hep böyle gidecek mi gidecekse yani hayır gitmesin, gitmeli, bi çözüm olmalı . Uyku eğitimi falan düşünmüyorum ki ben yapamam ysni bu çocuk tepindikce ben sinirleniyorum sonra bagırıyorum sonra üzülüyorum. lütfen yardımcı olun🙏Bu akıl bi destek verin😢