Merhabalar..
bebeğim 15 günlük ve bugün ilk kez çok sürekli ağladı tahminimce gaz sancısı var ama aslında sütüme gaz yapacak bir şey de tüketmedim kakasını yapıyor her emmeden sonra kabız değil ama zorlanıyo ıkınıyo uykudan bir anda ağlayarak uyanıyor. Maflor damla verdim kiraz çekirdekli bel bandı kullandım şuanda uyuyor ama yine olacak diye çok endişeliyim çok ağlıyor çok üzülüyorum ne yapabilirim önerilerinizi bekliyorum…