Minikprenses_1 allah yardimciniz olsun bende bugun basladim saaf 2.30 a alarm kurdum uyandirip goturcm wc ye bakalim ☺yapckmi gunduzleri bi kac defa tuvalete yapti geri kalanini kacirdi soruyom ogluma cisin var diyom birsey demiyo 26 aylik insh zamanla soyler ya onu dert ediyom ya soylermi diye🙄
Boyle soyluyorsa baslayin derim bezi bi kere birakin pes etmeyin alisirlar heralde bende pes etmek istemiyom😥