duyguarsddn25 Bir yerde okudum anason uyku yapar rahatlatırmış ama bilemedim danışmak istedim kullanan var mı ne düşünürsünüz?
Nislina duyguarsddn25 ben anason rezene olanını aldım çok memnun kaldım yolculuğa çıkmadan önce gece vermiyordum sabah erken çıkınca gayet rahat ediyorduk
Hsrtgndz duyguarsddn25 dozunu fazla karirisan baş ağrısı dönme yapıyor bende oldu şuan ben bile yarım ölçek kullaniyorum
elcn4139 duyguarsddn25 çaresi yok. Kolik bebekti benım heo aglardı uyumazdı. 9 aylık olduk daha tam uyudugunu görmedim hiç . Ne kötü günler geçirdim artk robotlaştım saırım alıştım. 1 saat deliksiz uyusam dinleniyorum.
Cennet-Eserr duyguarsddn25 doktor banada ver dedi verdim ara ara da veriyorum pek bi faydası oldu diyemem rezene anason kimyon verdim gazına bir tık iyi geldi humana iyi geceler çayını tavsiye ederim uyumaya yakın verip duş aldırın sakinleşyirip mayıştırıyo