Emir0_ Bebeğim bugün 5 ay18 günlük önceleri sadece dönüyor öylece kalıyordu bu üç gündür halının bı ucundan diğer ucuna kadar yuvarlanıyor artık .sizce bundan sonra nasıl bı süreç içerisinde olur emeklemeye başlayacak mı onun mu belirtileri merak ediyorum
Yigitannesii Emir0_ 3 buçuk aylık döndü. Sonra yuvarlanmalar başladı sizin aylarda. Ama 10.ayda emekledi ,😅
Ogretmennannee1 Emir0_ oğlum 4.5 aylık emekledi benim . Cırpinir gibiydi ilk kendini itmeye çalışıyordu önce geri geri gitti sonra hemen one 🤦🏻♀️ bence dönmeyi keşfettiği için yapıyor dönmek istiyor
MomKukuleta Emir0_ ilk aşama yuvarlanmak benim oğlum öyle 1 ay yuvarlanmıstı. Sonra sürünerek gitti. Bildiğiniz komando tarzı. Şimdi köpeklere şeklinde ve komando karışık gidiyor. Yetişme hızına bağlı olarak ayarlıyor kendini. Ve köpeklere gittiğinin 1 hafta sonrası koltuklardan tutunarak her yeri geziyor suan. Sanırım umarım inşallah yakında yürğyeceku. Aminnn. 11 bucuk ayımızdayız. 10. Ayda emekledi. Bazı bebekler hızlıca bu sıralamaları yaparken kimi hapmadan yürüyor. Kimi erken kimi geç yapıyor. Belki sizin bebeğiniz erken yapar ve. Yürür.😊
Huriyeusak 9 aylık kızım var daha emeklemiyor yüz üstü cevirdigimizde de çok kızıyor önceki kadar olmasada, babası da emeklemek istememiş direk yürümüş belki bizde oyleyizdir
kezibanuan Emir0_ hayır emekleme sine daha var bebeğiniz nezaman köprü kurarsa yani emekleme pozisyonu alırsa bir haftaya emekliyor.daha geri geri sürünmeyi öğrenecek sonra saat yönünde döne döne sürünerek sonra ön ön en sonda köprü kurup apalamaya geçecek apalamak çok zormuş bu arada o yüzden biraz uzun sürüyor 🌼
kezibanuan Kızım 3 aylıkken dönmeye başladı 4 aylıkken yuvarlanmaya 5 aylıkken sürünmeye 6 buçuk aylıkken apalamaya süreç böyle işliyor çoğu bebekte
Ekvatoral Emir0_ genelde önce sürünüyorlar. Oğlum sekiz aylık komando gibi tek kolunun üstünde sürünüyor. Emeklemek için de deniyor ama beceremiyor daha kol kasları yeterince kuvvetli değil. Bazı bebekler emeklemeden yürür.