Kızlar merhaba ilk bebeğim tecrübesizim. İlk hafta kontrolümüzde maksimum 2 saatte bir emzirmem gerektiğini söyledi doktorumuz. Ben bebek her meme istediğinde emzirdim bazen 1 saatte bir bile oldu. Ama şimdi tam doyduğu zamanlar 3 saat bile uyuduğu oluyor. Artık maksimum kaç saatte bir emzirmeliyim.