Mutlaka kan değerlerine baktığın demir ve b12 eksikliğinde iştahsızlık oluyor. Varsa mutlaka takviye yapın ki iştahı gelsin. Bizim de 8. Ayda düşüktü demir damlasını düzensiz kullanıyordum hep. Sonra düzenli bir şekilde kullandım doktorun önerdiği miktarda masaallah 11 ay 10 günlük ne versem yiyor hatta fazla yiyor yetişemiyorum ne yapacağım diye bazen 🤭