Arkadaşlar merhaba formül mamanın paketini açtıktan sonra nasıl bir kaba boşaltıyorsunuz plastik mi olmalı cam mı olmalı ? Yoksa vakumlu bir kap mı olmalı ? Ben sma nın kutularına boşaltıyordum ama kutuyu yıkayıp kurulasam da durduğu yerde küf yaptığını farkettim şimdi nereye bosaltacağımı düşünüyorum. Pakette bıraksam lastiklesem diyeceğim ama benim bebiş acıkınca cıyak cıyak ağladığı için paketten alması zor olacak. Kolay tavsiyeleriniz var mı acaba 🌸