Feyyyzza Kızlar normalde 8 9 aydan beri günde 1 kere oda sabah 10 ile 11 arası yapardı. Şu bir kaç gündür günde iki üç kere kaka yapıyor. Sizce ishal mi yada sebebi nedir?
Neslihan-55 Feyyyzza yediği şeylere de bağlı biraz ishal yapıcı şeyler mi yiyor eğer çok yaparsa muz yedirin bence çok aşırı olursa doktora götürün derim ishalse böbrekteki suyu bitebilir
Neslihan-55 Feyyyzza biz şuan kovitiz Rabbim kimsenin başına vermesin çok kötü bir şey bebeğin kovit olması