Bence çok küçük. Ben de 18 aylık bebeğimin gece uykusu olmayışından şikayetçiyim, doğduğundan beri 4 saat kesintisiz uyumuşluğum yok. Ama onun sağlığı için ilerde avantaj olacak aldığı anne sütü miktarı diye erteliyorum. Bir de kreşe vereceğim, bağışıklığına katkısı olsun diye emzirebildiğim kadar emzirmeyi planlıyorum. Biraz daha sabredin, ilerde iyi ki kesmemişim diyeceksiniz. ☺️