Eylulhuma16 10 aylık kızım var yazın odasni yapıp ayırmayı düşünüyorum şimdi aramzda yatiyo besik kullanmiyo cocuk odasi için de neler oluyo nasl yatak tercih etmeliyim hangileri kullanışlı odam küçük biraz tecrübeli annisler yardımcı olur musunuz 😍
Deryadeniz89 Eylulhuma16 Biz Montessori yaptık babamız yaptı elleriyle 🥰 bir buçuk yaşında şuan ayirmadim iki yaşına girince ayırmayı düşünüyorum
iremceren Eylulhuma16 ben montessori yatak oyuncak dolabı bi de gardolap ile hazrlayp ayırdım odasını 90×190 yatak aldm çok memnunum
Buglemim09 Eylulhuma16 bende alacagim ikeanin buyuyen karyolasini dusunuyorum ben cok kullanisli gozukuyor
Hep_mi_uykusuz Eylulhuma16 Buyuyen besikli oda aldik dolap ve sifonyeri var benim de odam kucuk ama baya bosluk kaldi
Asyaayaz1 Ben büyüyen beşik olarak tercih attım şuan henüz odasına geçmesi 7 aylık havalar ısınınca ayırmayı düşünüyoruz nasip olursa 2 3 sene o şekilde yatar sonra söker baza şeklinde yatar diye böyle tercih ettik
Bebegimicin1 Eylulhuma16 14aylıktan beri tek kişilik bazada yatırıyorum 25 aylık oldu hiç düşmedi odasınınayırdıgımda telsiz aldım onun faydasını gördüm
Eylulhuma16 Bebegimicin1 gece kac kere kalkiyodu peki 14 aylikken benmki çok sık sık uyniyo surekli yanina mi gidip gelicm 😭
Bebegimicin1 Eylulhuma16 ozamankat çok sık kalkardım yarımsaat bazen. 1saat arayla olduğuda olurdu şimdi 2 defa falan kalkıyo bazen hiç kalmıyo ama tek yatmaya ba iş ladıgğında uylu kalitesi artıyo daha rahat uyuyo mesala şimdi 5 aylık bi oğlum daha var onuda 1 yaşında ayırmayı düşünüyorum 2 yaşındaki oğlum koltuktada uyusa düşmez mesela alıştıgından