1Beybiletto Gündüz 2 saat uyudu başkada yok şuan halen daha sallıyorum inşallah uyuyacak.. surekli mizmizlik memnuniyetsiz birde😬🤪 sabır benim gibi anneler sizde durumlar nedir..
Aslihan1621 1Beybiletto aynı durum bende de var gece de sık sık kalkar oldu hiç yerinde durmuyorda ne yapacağımı şaşırdım 😅
Bebiss123 1Beybiletto alın bizden de o kadar gece benimle uyumak istyor beşiğinde koyunca ağlıyor 10 kere ağlıyarak gece uyanıyor doktora götürdüm hiç bir şekilde anne sütü dışında ağzına yemek sürmüyor korktum direnci düşcek die doktor azı dişten dedi ve hep gün içinde ağlıyor gece uyumaya yakında sebepsiz herşeyide ısrıyor elimi mememi diş çok zorluyor birde atak dönemi of yandım tükendim
Familyboy 1Beybiletto kelimesine kelimesine bizdede aynı durumlar ne 12 atmış valla bebekligini özler oldum şimdiden durdurak bilmiyor resmen oğlum
Mavisanasi 1Beybiletto 12. Ayda da ami atak varya şuan atağın dibini yaşıyoruz zaten hem diş hem atak 9 ay 15 günlük 😱😱
Merveeeeeee0901 Kafayı yemek üzereyim bende hala sallıyorum gün içinde 2 3 saat uyuyan cocugum bugun 1 saat bile adam akıllı uyumadı sürekli ağlama modunda yanından ayrılamaz oldum uyuturken ağla uyanınca ağla yemek yememek için direnme ne ararsan var 🙄🙄