CankizimRavzam gecmıs olsun. Abimin kızı farklı bır nedenle rapor almıştı, rehabılıtasyon merkezıne gıttı. Büyük oranda duzeldı şükür. Aldığı rapor ömür boyu kalıcı degıl bellı yıl aralıklarla yenılendı. Ve okul hayatında negatıf degıl pozıtıf katkı sağladı mesela istediği okula gitti adres vb zorunluluk sormadılar, raporu olduğu İçin öğretmeni ayrıca uyarıldı ve diğer çocuklardan daha hassas davrandı, mesela dikkat dağınıklığı vardı ona göre bir yol izlendi falan. Okul müdürüne kadar çok ilgi alakalı davranıldı biz bir sorun yaşamadık. Onun da öğrenme geriliği vardı. İlk yıllar çok zorlandı ancak orta okulda bu sene ve ilk dönem teşekkür belgesi almış yani o süreç geçici. İçini karartma inanki geçecek hepsi. Allah yardımcınız olsun.