Onu oğlum gündüz uykusu yapınca gece uykuları çok etkilendiği için belki işe yarar umudu ile almıştım ama çocuk gece kabuslarla uyandı baba geldi gitti diye ağladı sürekli ilkte ilaç yüzünden olduğunu anlamadık yanlış hatırlamıyorsam maksimum 3 kez kullandık ama sürekli aynısı olunca dedik ki tamam bir şeyler yanlış gidiyor .. uykuya geçişi kolaylaştırıyor ama sonrası bütün gece hem çocuğa hem anne baba için çok zorlu geçiyor . Bunu deneyen arkadaşım da iki çocuğun da aynı sorunun olduğunu anlatmıştı