Bebegimin kilo alımı iyi olmadığı için doktorumuz 4. Ayını bitirince ek gıdaya geçebileceğimizi söyledi. Aranıza geçen var mı bu ayda. Nasıl olcak bilmiyorum. 6 aylikmis gibi mı basliycaz yoksa farklı mı olması lazım. Başlayan varsa beslenme planını paylaşabilir mi benimle. Bir de tarifler kitabı bilen varsa yazabilir mi