Birbebekkkbircicek Bebeğim mamayı tek kusuyor anne sütü ile içiyor karıştırsam sorun olur mu böyle yapan va emı
Deletedmom_14 Birbebekkkbircicek ben sağdığım süt az olursa mama hazırlayıp süte ekliyorum bi sorun olmuyo ama🤷🏻♀️
Motheruykusuz24 Birbebekkkbircicek bende üstteki arkadaş gibi mamayı anne sütüne karıştırıp veriyorsunuz olarak anladım. Mama kullanmıyorum. Bilgim yok üstte kalsın belki bilen biri çıkar
Birbebekkkbircicek Deletedmom_14 aynı biberonda veriyorsunuz değil mi yani anne sütünün vitamini ölür mü ondna korkuyorum doktorsa sormak lazım tabi kaç saatte bir sağım yapıyorsunuz kaç aylık bebeğiniz
Deletedmom_14 Birbebekkkbircicek evet. Mamayı farklı bi biberonda hazırlıyorum sonra sıcaklıkları aynı olan süte ekliyorum karışıyorlar yani.
Deletedmom_14 Birbebekkkbircicek 9 aylık oldu bebeğim, önceden 4-5 saatte bir yapıyordum ama artık malesef açıldı aralar bebek hareketlendikçe zor oluyo sağım yapmak.
A_y_d Deletedmom_14 mamayı suyla yapıp anne sütü karıştırmıyor musunuz? Yoksa mama ayrı anne sütü ayrı mı veriyorsunuz? İkisi aynı biberona girdiğinde yapıları bozulur.
Deletedmom_14 Birbebekkkbircicek evet düzenli sağamadığım için azaldı malesef. Tam bilemiycem ama 500-600 arası sanıyorum.
Svmsvm Deletedmom_14 canım benim bebeğim 10 aylık ve ben bunu doğduğundan beri yapıyorum mama çok sıcak olmadığı sürece hiçbir sorun olmaz özellikle sormuştum bunu doktora ısıya dikkat et sıcak olunca anne sütündeki probiyotikler ölür demişti