Bugün bir paket mamanın 255 lira olduğunu duyunca başka marka arayışına girdim. Hipp organic combiotic kullanıyoruz ama artık aştı bizi. Kızım çok sık kabız olan bir bebek. Hip’ten sonra başka markaya geçip sorun yaşamayan var mı tavsiyelerinizi bekliyorum.