Benim hep hayalimde 3 çocuğumun olması vardı. Allah 9 ayın her ayını stresle bekleyerek oldu mu olacak mi derken Ata'ya hamile kaldım. Onu büyütürken sürpriz olarak Muhammed'e hamile olduğumu öğrendik. Çok şükür sağlıkla büyüyorlar Allah herkesin evladına sağlık versin inşallah. 30 ve 4.5 aylıklar. Üçüncü evladımın olmasını istiyorum ama Allah nasip eder de hamile kalırsam kimsesiz bebeklere haksızlık edecek gibi hissediyorum. Orada benim ilgimi,şefkatimi bekleyen o kadar çok çocuk varken diyorum. 😞 Bu yüzden evlat edinmek istiyorum. Eşim de bu konuda benimle aynı fikirde. Kız bebeği evlat edinmek ve onu da emzirmek istiyorum. Aslında kız ya da erkek fark etmez. (Dini boyutunu araştırdığımdan emzirmeyi daha çok ister oldum.) İnternette evlat edinmiş insanların hikayelerini okudum. Biri kız bebekle buluşma anını anlatmış. Bir elbise giydirilmiş,ailenin yanına getirmişler. Hanımefendi ağlamaktan bir hal olmuş bebeği görünce; o kadar yılın bekleme stresi,o bebeği nasıl tutarım heyecanı ve korkusuyla. Eşi kucağına aldığında bebek onlara gülümsüyormuş. Hanımefendi toplamış kendisini bebeği kucağına almış. Yavrum hemen uyuyuvermiş orada. Bunları düşündükçe isteğim daha da artıyor. Neden bir bebeğin hayatını olumlu yönde değiştirmeyeyim ki diyorum.
Belki burda aynı yollardan geçmiş birileri olabilir. Bize yol gösterirler. Mesela ailelerin haberi yok. Nasıl tepki verirler bilmiyorum.🤷🏻♀️