Cinarefe merhaba, benim 22 aylık oğlum var. sürekli emmek ister 10 dkkda bir 4 5 saniye emer gider gün içinde b2n artık çıkdırıyodum 20 aylıkken bi gün karar verdim geldiğinde “oğlum memeler uyumuş, yorulmuş süt bitmiş ” falan dedim ilkten baya ağladı ama ilgisini başka şeye çektim, su içirdim, çerez vs verdim her seferinde bi şekilde unutturdum şimdi çok aramaz 3 saat emmeden durur mesela ama canı sıkılırsa, aklına eserse yine gelir emer 🥲 ben de günde 2 3 defa emziriyorum her seferinde reddetmiyorum 🙃
Böyle böyle azalttık, tam karar versem ve emzirmiyeyi kesiceğim zaman her seferinde süt bitmiş diye diye unuttırucam 🙋🏻♀️
Bebeği bi anda tiksindirmek çok kötü olur diye düşünüyorum.. 18 aydan sonra biraz daha laf anlıyolar, konuşa konuşa hazırlamak yavaş yavaş azaltmak daha doğru geliyor bana 🙋🏻♀️
Şimdi benim derdim de uykuda memeyi bıraktırmak 🤷🏻♀️