elzem- Bu akşam aldık 5 kilo ama kaynatamadım kapağınıda açmadım yarın yapsam yoğurdu olur mu yarın kaynatsam yani bozulur mu bu gece
Alyaninannesi_ elzem- dolapta dursun yarına kadar bse olmaz. Bende bazen alınca yapamadığım an oluyo kalıyo ertesi gün yapıyorm.
TosbikAnnesiiiii elzem- bişey olmaz canm derindondurucuya koysan bile 1 ay sonra çıkar yine bişey olmaz