ececeylin06 Selam kızlar bu kıyafetlerdeki lekeleri nasıl çıkarıyorsunuz malum ek gıda dönemi havuç elma lekesi falan baya bi kıyafet ziyan oldu ya . Duru Granül sabunla yıkıyorum kıyafetleri ama çıkarmıyor
LadyBugg Baby me nin leke çıkarıcısını kullanıyorum. Önce kıyafette leke olan kisma döküp elimle çitiliyorum daha sonra durulamadan makinenin icine atıyorum. Deterjan kismina deterjan ile birlikte biraz daha leke çıkarıcı koyuyorum leke falan kalmıyor hic.