Ben 5 aylıkken yaptırdım.İlk gün sabaha kadar uyumadı ağladı burda bebeğe fitil verdiler o iyi gelmişti tabi 1 kere kullandım yaranın kurumaması için devamlı jel kullandım 2 gün boyunca şükür toparlandı bez içinde degecek kısmada ben pişik kremi sürdüm bez canını acıtmasın diye