Bebeğim 3 ay 11 günlük 1 ay önce meme reddi yaşadık ve emmedi 3 hafta inat ettim emzirmeye çalıştım ayakta yatarak falan en son aldı ve mamayı birden kestim mama hip combiotik kullanıyoduk şimdi mama hiç vermediğim için bazen yetmiyo ve vermeye çalışıyorum öğürüyo acaba mamayı mı sevmiyo hippten bugün sma ya geçtim almamazlık yapar mı yine acaba tatları farklı mı baya kullanan var mı ikisini de