Kızlar merhaba bebeğim 3.5 aylık doktor diş çıkartıyor olabilir dedi. İki üç sürekli çok huzursuz aglıyor sabahları mutlu huzurlu daha sonra bütün gün huysuz sürekli kucakta durmak istiyor. Sadece beni istiyor kimsede durmuyor. Bende farenjit olmuşum çok rahatsızım bebeğe bulaşır diye de korkuyorum bütün gün maske taktım dahada rahatsızlandım yorgunum bitkinim artık dayanamıyorum sabrım tükendi memede bile durmuyor ağlıyor uyumuyor aynı zamanda belimden de rahatsızım iyice çileden çıktım ne memede ne beşiğinde nede ayakta sallayınca duruyor daha üç buçuk aylık sinirlenince yüzünü çiziyor sanki vurur gibi elleriyle yüzüne vuruyor ne yapacağımı şaşırdım tükenmiş haldeyim doktoru çok ağlarsa şurup verebilrsin dedi verdim hala ağlıyor uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım artık ağladığını gördükçe dahada tükeniyorum psikolojik olarak çöktüm resmen ne olur var mı bunun bir çözümü geçecek mi bu günler gerçekten çökmüş haldeyim. Sütüm var Allah’a şükür birkaç kişi mama ver uzun süre uyur dedi kafama yatmadı açıkçası sütüm varken neden çocuğa mama veriyim dedim ama sırf Dursun biraz rahat etsin uyusun diye onu bile düşünmeye başladım bir yol gösterin tecrübeli anneler kalakaldım. Hem cok hastayım iyice akıl sağlığımı kaybedeceğimden korkuyorum