nesnes Kendi bisikletimize bebek koltuğu almak istiyoruz. Önde mi arkada mi olandan alsak diye karar veremedik. Kullanan var mı acaba aramızda?
Burcinisp nesnes biz kullanmıyoruz ama komşumuzun var. Arka tarafa takılanlardan. Çok kullanıyorlar. 😊kızım büyüdün biz de almayı düşünüyoruz bakalım
Epifenomen-gkc nesnes yaaa ben de çok heveslenmiştim kendi bisikletime istiyordum ancak benim bisikletime uygun değilmiş. Ama en sağlıklısı arkada olanı ben araştırdığımda öyle öğrenmiştim
nesnes Burcinisp teşekkür ederim. Arkada olanları tercih edenler var. Bizim de çok fikrimiz yok buraya yazayım dedim.
nesnes Epifenomen-gkc teşekkür ederim evet bisiklete göre de değişiyormuş . Biz de araştırma safhasindayiz🌟