Herkese iyi akşamlar 55 günlük bir bebeğim var kızım doğduğundan beri kucağımdan düşmüyor memede uyutuyorum yavaşça beşiğine koyuyorum anında saniyesinde gözlerini açıyor birden bütün uykusu kaçıyor gün içinde beşiğinde toplam 5 dakika bile uyuduğu yok tek başımayım ve artık çok yoruldum 7/24 kucağımdan düşmüyor emzirirken yorgunluktan öylece uyuyakalıyorum sürekli ağlıyor beni deli ediyor zor dayanıyorum dünyanın en zor bebeğine ben sahibim sabir taşı olsa şimdiye kadar çoktan çatlamıştı hiçbir türlü tek başına oyalanmıyor doğduğundan beri her dakika bende çok yoruldum depresyona girmek istemiyorum yardım edin bi çare söyleyin nolursunuz