19nisan Kızlar bebeğimin arabasını satıyorum. Çok çok temiz ve yeni 800 e vereceğim almak isteyen olursa. (Pazarlıkta yaparız beğendiğiniz takdirde)Eskişehir’de ikamet ediyoruz.