cagalaeevrenn Premium care kullanıyorum, bebeğim 3 aylık dün gece kakasını yapmıştı uyurken almadım, sabah aldığımda hafif kızarıktı ama şimdi biraz daha kızarmış antibiyotik krem ve merhem sürdüm. Hangi pişik kremini tavsiye edersiniz?
Saudade cagalaeevrenn mustela vitamin barrier kullanıyorum pişiği yok her alt almadan sonra sürerim çok iyi bir krem
damlarici cagalaeevrenn 3 aylık doğduğundan beri sudocrem kullanıyorum çok şükür hiç pişik olmadı her alt değiştirmede sürüyorum
Zeynep5858 cagalaeevrenn Hematan sarı olanı kullanıyorum kurtarıcım hem pişikten koruma hem iyileştirme özelliği var.
Hacer26 Onleyici olmasi icin 4.5 aydir her alt açmada onceden ısıtılıp sogutulmus zeytinyağı) suruyorum ve de hafif kızarıklık oldugunda dalin pisik kremi kullaniyorum.bunun disinda yedekte k rem olarak;bgpale kremi bekliyor
YgmrDru cagalaeevrenn kesinlikle bepanthol 👍🏼Mustela kullanıyordum kalıp gibi kalıyor krem cok zor dağılıyordu iyi ki bepanthole geçmişim