Kızım 2 buçuk aylık emerken hani göğse ağrı girip sütün geldiği an güzel emiyo bi süre sonra memeyi çekiştirip duruyo vücudumda hareket ettiriyor kafasını bastırıp çekiyo falan. Neden böyle yapıyo olabilir süt az geliyo diycem sıkıp bakıyorum süt çıkıyo. Bu şekilde uzun süre emmeye çalışıyo