Ursmrz78 Oğlumda tonsillit var bademcik iltihabi var.Cok sık oluyo ayda bir.Bu sorun esimdede var yazın bile dolaptan su icemez.Doktor genetik dedi.Bademcik bile genetik olabiliyor demek degilmi kızlar böyle birşeyle karşılaşan varmı acaba?
Epifenomen-gkc Ursmrz78 var abimin oğlu. Sürekli hastanede yatıyodu en ufak şeyde ateş tavan oluyodu bademcik yüzünden ayda iki kere üçer gün yatışı garanti idi. En son bademciklerini aldı doktor
aybikreis Ursmrz78 Benim de öyle. Çocukken bademciklerini aldırın kurtulsun çünkü boğaz çok acı veriyo. Yazın dolaptan içemem dondurma yiyemem kısıtlıyor insanı
Ursmrz78 Epifenomen-gkc ya canim biz agumentin bi kere icinde ayaklaniyoruz sukur ama ben genetik olmasina sasirdim bademcikte genetik olurmu hic duymamistim
Epifenomen-gkc Ursmrz78 oluyor şanslı hemen ayaklanması, yeğenimdw havaleye kadar gidiyordu. 4 kere havale geçirdi. 2 yaşında aldılar bademciklerin şuan 5 yaşında oradan beri pek hasta olmadı