selosunannesi erken çok iyi bence. tuvalet ile tanışmak zorunda kalmıyor dolayısıyla travma olmuyor. Ben 3buçuk aylıkken doktora danışmıştım olumlu yanıt aldım artık her bez değişiminde wcye tutuyordum. İlk zamanlar bez açılınca bazı kazalar yaşıyorduk wcye götürmeye başlayınca 3 gün sonra tutmaya başladığını farkettim. Hala devam ediyorum bu şekilde. Bazen açık bırakıyorum altını. Tuvalete gidelim mi deyip wc yi gösteriyorum sonra wcye tutuyorum varsa yapıyor yoksa kalkmak istiyor. Kendini ifade etmeye başladığında wcyi göstermeye de başlarsa bezi bırakıcaz inşallah.