Melekce inş canım. Aslında çevremden çok tepki aldım neden dönmüyor diye. Ama düşündüm çocuk bu yani yarış atı değil sonuçta . Eğer bi kas problemi yoksa her insan gibi aşamalardan geçip yürüyecek. O yüzden rahat bıraktım oğlanı. İstedği gibi kendi davrandı . Ben günde iki defa filan yüzüstü bırakıyordum. Bugün kendi kendine döndü beş altı defa