Kızım 2 ay 24 günlük ilk zamanlar kaynanayla yıkıyorduk tecrübesizlikten ama sürekli yavaş anne dur anne diye diye canım çıktı sanki çoçuk yeni doğmuş değil 1 yaşında gibi hareketler ağzında hep birşey olmaz bişey olmaz ona hareket lazım felan bide yıkarken kafaya sıra gelince dikkatli ol diyordum o köpüklüyordu ben suluyordum vücudunu bebeğin sonra gözüne gelmesin dikkat et dedim uni baby kullanıyorum yakmaz ki zaten dedi olsun belli olmaz dikkat et dedim bişe olmaz eskiden bilerek şampuanla gözleri yakıyorlardı mikroplar kırılsın diye dedi böyle bişe mümkün mü sizce yaptırmadım ama sinir oldum 2 3 defa daha onla yıkadım ama artık ona su döktürdüm ben kendin yıkadım artık eşimle yıkıyorum