Kizlar bebegim 11.5 aylık son 1 aydir falan asla yatagina yatiramiyorum surekli benimle yatmaj istiyor. Yanindan ayrildigim an uyaniyor. Bir sekilde kalksam bile bizim yatakta uyudugu icin ya duserse diye korkuyorum yanliz birakip bi yere gidemiyorum eskiden bu sekilde degildi 9 aylikti ise basladigimda hep o uyurken ayrildim yanindan o yuzden mi bilmiyorum ayrilik korkusu başladı. Simdi isi biraktim hep yanindayim ama evde ne bir is ne bir yemek yapabiliyorum hepsini gectim tuvalete gidemiyorum. Bu duruma nasil bir cozum bulabilirim ?