Kızlar bebegım 54 günlük bütün tahlilleri temiz cıktı herşey çok şükür yolunda . Gaz için damla kullanıyoruz onada okey. Ama okadar çok aglıyorki sanırsınız canı acıyor ama herşeyi baktırdık . Kucagıma alıyorum kucagımda bile sürekli bi akınma, bacakları karnını çekme . Eller derenşz hiç durmuyo . Gazı çıkıyor ama yine kasıyor kendini ve ve emiyo emdikten sonra sütü cıkartıyor geri . Kilosuda iyi aslında . Çok kusuyor . Sütüm tazziklemi geliyor ondanmı bu kadar kusuyor bilmiyorum. Doktorlarda bısey bulamadı ama cok kusuyor sürekli ağlıyor. Anlayamadık artık kafayı yicem susturana kadsr canım cıkıyor . Sürekli ıkınıyor, kasılıyor . Bı akıl verin bana napıcagımı şaşırdı artıkk.