Balbeby Kızlar hippin kavanoz puresinden verdinizmi hiç ve kaç ayda vermeye başladınız bebeğim 4 aylık oldu denemeyi düşünüyorum ama çok fazla kararsız kaldım 🙃
Mihrimahim16 Balbeby ben denemek için hero Banu aldım elma muz 😂 yemeyi pek beceremedi… Azar azar veriyorum
FistikliLokumum Balbeby havuclu olanını verdim ben ama kac ay üzeriydi o 4 mü 6 mı bilmiyorum da ben 6 aylık oldugunda yedirmistim sevmisti grnel olarak herobsby veriyorym yiyo :) Bunların 4 ay üzeri 5 ay üzeri olanları da var onlardan alıp deneyebilirsiniz :)
eceunverkanra Balbeby Üzerinde 4+ üstü yazsa da ben ek gıdaya geçtiğimiz zamanda yani 6.aydan sonra içeriğinde şeker ilave olmayan mamalarını denemiştim hipp’in sevmedi o ayrı tabi🥲
sarmaliklahana Balbeby ben hazır almaktan ziyede evde meyveyi ezip veriyorum neden kavanoz vermeyi düşünüyorsunuz 🥴 sizin bileceğiniz iş tabii ama alt tarafı meyve püresi yani 🥴🤔
Asuyar Balbeby acele noye edoyorsunuz annesi. 4 aylık cok erken. Ya bagırsagına bırsey olsa Allah korusun. Ben korkarım da bıraz. Hazır gıda verme derum. Bırde karışık bırsey verme çünkü neye alerjısı var bılemezsın.
Serenaycaner Balbeby balkabaklı olanından verdim 5 aydaydı biz ek gıdaya 5 ayda başladık çünkü havuçluda denedim ama balkabağını daha çok sevmişti