Merhaba kızlar ben bebeğim 20 günlüğe kadar sağıp azcık ta olsa sütümü veriyordum. Bir sürü uğraş sonucu memeye alıştırdım artık bebeğim 50 günlük bugün okuduklarıma göre sütü sürekli sağarsak süt çoğalıyormuş onu gördüm ve denemeye başlayayım dedim. Bu sefer de pompa ile sağlığımda 10 dk da ancak 5-10 damla süt geldi. Bebeğimin kilo alımı çişlı bez sayısı gayet normal. Benden pompa ile hiç süt gelmedi. Şimdi de işe başlayınca ne yapacağım sağamıyorum telaşı aldı beni. Siz de durum nedir ?