Bademmmmmm Kızim 9ay 29 günlük artık 10 aylık oluyor bingildagi hala açık bu normal mi bı tanadigimin çocuğuda 10aylik ve onun kapanmış benim ki geç mi
Yerli_elizabet Bademmmmmm 18 aya kadar normal bizimki 13 aylık hala kapanmadı d vitaminine devam ediyoruz
Tugba06 1-1,5 yasına kadar süresi var demişti doktor.. Aylık kontrolde ölçmüyor mu doktorunuz bıngıldağı
Bademmmmmm Tugba06 ölçüyor bu aylarda kapanmasi gerekiyor sanıyorum ben çünkü bı tanıdığım in çocuğu benimkiyle aynı 10aylik onun kapanmış dedim bizim ki niye kapanmadi
Tugba06 Bademmmmmm bebekten bebege degişiyor. Daha erken kapananlar da oluyor.. Daha gec de.. O yuzden üzülmeyin
Smyygl Bademmmmmm yani böyle parmak ucu kadar mı yoksa iki parmak kalınlığı çapında mı gibi bir ölçü sormak istedim. Benim bebeğimin de açık erken doğmuştu zaten şu an 1 lira çapından az daha büyük bir açıklığı var.
ftsdmrhn Benimki 15 aylık ve hala kapanmadı. Bütün vitamin vs kontrol ettirdik ki en başından beri d vitamini de çok düzenli vermisimdir. Doktor normal dedi.
Bademmmmmm Smyygl sanırım ben boşuna kuruntu yaptım çünkü arkadaşım bebeği de 10aylik onun ki erken mi kapamış oluyor acbaa