Benim 1,5 aylık bebeğim bir hafta kadar önce geçirdi. 2 gün sürdü. Halsizliği çok hafif ateşi öksürüğü vardı biraz. Boğaz ağrısı olduğunufa düşünüyorum çünkü tükürüklerini yutmak istemiyordu dışarı atıyordu sonra bi anda toparladı sık sık emzirdim. Öyle çok kötüleşmedi. Sizde sakin olun çocuklar rahat atlatıyor.