Denizinannesiii16 çok geçmiş olsun. Abim ve eşi enfeksiyon hastalıkları uzmanı. Geçen hafta covid geçirdiler. 1 yaşında yeğenim de covid oldu ve üç gün boyunca ateşi 38_39.6 bandında seyretti. Yapılacak her şeyi yapmışsınız. Onlar sık sık ılık duş aldırdılar. Eklem yerlerine sirkeli su koydular. Bebeklerde üç gün dirençli ateş seyredip sonra her şey normalde dönüyormuş. Keza öyle oldu. Üçüncü günün sonunda ateşi düştü. Ateş düşürücü, ateş yükseldikçe ılık duş, ince giydirin mutlaka. Halsizleşirse hastaneye gidip serum taktırabilirsiniz. Onlar öyle yaptı baya bi rahatlamıştı yeğenim. Çok geçmiş olsun, dayanın direnci üç güne kırılacak ateşin