ogretmenanneeee Sünnet yaptırıp memnun olduğunuz, önerebileceğiniz nereler var oğlan anneleri? 😊 Yer İzmir
Sedaizm ogretmenanneeee bayaraklida İzmir sunnet kliniği var Yusuf demircan 5 aylıkken yaptırdık memnunuz
Gizo87 ogretmenanneeee Ege sünnet kliniği Ahmet Bekerecioğlu doktorumuz. Şenol bey de iyidir. Çok memnun kalmıştım. 8 ay önce 1200 ödemiştik
simgesell Ege çocuk cerrahisi ve sünnet kliniği var oraya yaptırdık 4 aylıkken Şenol beye memnun kaldık
Cennetkoydum Buca ege sünnet klinigi drlar calisanlar cok ilgili oldu bitti anlamiyorsunuz bile 1 haftaya bitiyor hersey.
Saziyersin ogretmenanneeee devlet yapmiyir pandemiden dolayi 4 yas uzeri yapiyor biz 4 ay önce doktorun kendi muayene sinde yaptirdik 500 tlye