Kizlar benim bebegim 4 aylik. Bütün gün uyanık kaliyor. Uykusuzluktan hep aglama modunda, gozleri kapaniyor kendini uyandryor zorla. Uyutmaya calisinca nefes almayarak agliyor. Izin vermiyor uyutmama. Som 1 haftadir boyle… Normalde meme reddi var zorla emzirir hep. Demin 120 cc mama içti( normalde 90 cc içer) doyduguna eminim yani. Yok gene uyumuyor. Sonra emzireyim bari dedim. Normalde emmeyen cocuk aldi memeyi 2 dk emdi laf olsun diye sonra uyudu. Ama her gün baska bi cinnetle uyuyor. Dün babasınin kucaginda mars soylerken uyuyakaldi. Her gun farkli uyuyor. Ayagima koyuyorum sallamaya izin vermiyor, kucagimda kendini geri atıyor, besiginde gene aglama krizi. Napcam ben ya cocuk uykusu var uyumuyor.. Nolur tavsiye verin..